src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tiden...

Tiden går så himla sakta, speciellt när man inte har speciellt mycket att göra. SItter och fryser jätte mycket för mamma vägrar att ha dörren stängd och sen har hon öppnat fönster här på övervåningen med. Det är verkligen svinkallt och mina tånaglar är blåa, tycker inte att man ska behöva ha strumpor på sig. Men jag har inget att säga till om här hemma för så fort jag anmärker något får jag orden tillbaka att jag kan åka hem till mig. Tro mig om det inte varit för att jag ska jobba i Askersund så hade jag åkt för länge sedan. Fattar inte hur jag ska orka va kvar här hema sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0