src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka

Ny vecka och nya tag, varmt är det redan och inne är det som en bastu. Känns som man skulle vara i ett annat land, men det kostar ju inga pengar:P Man har det utanför dörren liksom:) I dag har jag inga direkt planer, det ända som är inplanerat är att jag ska till Carro och Noel en sväng i eftermiddag, har inte träffat dem på ett tag.  Lillkillen fyller ju ett år om en månad ungefär, han är ju så söt:) 

Solen är lockande och jag kanske ska ta fram boken som jag har börjat läsa och lägga mig på gräsmattan och pressa lite:) Eller pressa och pressa, sola i alla fall, vill ju inte bränna upp mig. Är helt ensam idag hemma och det känns underligt:/ Mamma och Pelle jobbar och marina är i skolan och blir snäppet klokare. 

Nej nu ska jag fixa lite 

ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0