src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Många frågetecken?

Det är mycket som flyger runt i mitt huvud, men jag vet inte vad som är rätt och fel? Ska jag ta tag i saken på en gång eller ska jag göra som jag brukar att jag väntar och hoppas att allt ska bli bättre? Jag har lagt så mycket tid på det och verkligen ansträngt mig för att visa att jag bryr mig, när andra inte gör någonting. Jag är naturligtvis inte ensam om att ha ansträngt mig, men självklart den som fått minst tillbaka. I år har jag inte kunnat anstränga mig till det yttersta eftersom jag har flyttat till annan ort, fort jag kom hem hit igen så tog jag upp allt och hoppdes på att allt skulle bli som förut om inte bättre. Jag tycker inte att jag blir accepterad, vet inte om det är jag som är fjantig? 4 år och ju mer åren gått har glädjen försvunnit och jag är en av två som är kvar från starten:(  Jag ger det en chans till, sen får jag se vad som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0