src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördags kväll

Nu har jag jobbat min delade tur, morgonen gick bra men kvällen var nära att bli en katastrof. Ja ja jobbet kan ju inte alltid gå lätt. Nu är jag ganska trött i alla fall men det är inte så stor idé att lägga sig eftersom jag ska hämta min kusin och hennes kompisar i Örebro för dom är på krogen. Ska väll i vägg vid två tidn och kommer kanske hem vid fyra om jag har tur. Är ledig i morgon å jag behöver inte vara orolig för att jag ska upp eller jobba eftermiddag.

I morgon ska Jag, Mamma och Pelle till Mullhyttan och hälsa på min moster Monica! Ska bli trevligt för det var ett tag sedan jag var där:)

Nej nu ska jag sätta mig framför tvn och glo tills de ringe och vill bli hämtade.

God Natt ni som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0