src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lilla jag..


När man är ensam och har tråkigt så känner man sig så liten, då känns det som att ingen ser mig. Har läst i boken hela förmiddagen och nu orkar jag inte mer. Vill hitta på något, dagen bli helt fel när man tänkt göra något och så blir det inte så. Nu har jag i alla fall ringt dit jag ska sommarjobba så nu är det gjort, men det är fortfarande några oklarheter som jag måste ordna till, jag vet att jag ska jobba midsommardagen och söndagen efter den men saken är den att jag vet vad människan jag ska jobba för heter i förnamn, men jag vet inte om jag ska jobba i hemtjänsten eller inne? Fråga dem där jag ska sommarjobba och dom skulle kolla upp det men dom har inte ringt? Ja ja det är två helger till dess så jag ska nog ta reda på vart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0