src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbara dag

Sov ganska länge idag och vaknade när klockan var halv tio, det är i alla fall länge för mig. När jag kom upp så såg jag att solen sken och när jag gick ut på trappan kände jag hur solen stekte Känns så skönt att sommaren har kommit tillbaka och vi får hoppas att den stannar några dagar till.

Kl 12.30 ska jag möta upp Sandra Andersson som jag inte träffat på jätte länge nu, nästan ett år, eller jo på konsum i måndags så vi bestämde att vi var tvungna att ta en fika någon dag. Finns säkert massor att prata om efter en sådan lång tid. Efter vi har fikat är det dags att cykla till jobbet, börjar 14.30 idag och jobbar till 21.00.

Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok som börjar lida åt sitt slut, kanske ska sätta mig i solen:)

Ha en underbar och solig dag!


Kommentarer
Postat av: vivan

Tack det skall jag ha...och du med...kramiz:)

2008-07-02 @ 13:22:24
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0