src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Nu har sommarvärmen kommit tillbaka och himlen är alldeles blå och jag hoppas kunna sitta i solen en stund innan jag ska till jobbet 14.30:) Måst ju förbättra solbrännan, men jag hinner nog eftersom jag inte börjar skolan förens 1 September och veckan innan då jag ska va fadder så kommer jag vara mycket utomhus:) Man får väll hoppas att vädret håller i sig nu:) Tycker bara synd om de personer som nyss kommit tillbaka efter en periods semester, eftersom solen kommer fram första veckan de kommer tillbaka.

Denna vecka ser ut på detta vis:

Tisdag: Jobba 14.30-21.00
Onsdag: Jobba 7-16
Torsdag:  Jobba 7-16
Fredag: Åka med mamma och Pelle till Motala och handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0