src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Dagen började med att jag gick upp vid kl 06.00 och gjorde mig i ordning för att bege mig till jobbet som jag börja kl 07.00. Sedan på eftermiddagen kom jag hem vid kl 16.00 till min moster där jag bor de närmaste dagarna och slumra till kort på soffan, och när jag vakna till var det dags för mat, kött och potatis med lingon och sås:) Det var kanon gott! Sen kom min mor hit med lite kläder som jag behöver och vi prata lite, när mamma åkt så åkte jag och vivi ut till min kusin i byn och hälsa på och sedan hämtade vi stefan som var i väg och jobbade.

Börjar inte jobba förens vid 14.30 i morgon, så det blir sovmorgon.

Nu ska jag gå till sängs och läsa i min bok som det börjar bli så spännande i:)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0