src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

:(

Det finns så mycket saker i världen som gör att man blir ledsen, massor utav orättvisor. Jag har gjort en lista med 5 saker som gör mig ledsen:

- När någon sviker mig
- När någon som man känner lämnar jordelivet
- När någon man känner inte mår så bra
- När jag tittar på nyheterna och ser hur massor utav oskyldiga människor far illa på grund av andras politiska åsikter
- När jag får höra hur många barn rund om på vår jord som lever fattigt och inte har någon familj

Dessa personer vill jag dela listan med:

Vivi
Stina
Katta
Nina
Mia

Gör en likadan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte göra en positiv lista istället?

2008-07-08 @ 22:05:57
Postat av: vivan

Jag har så svårt att skriva negativt...det som gjort

mig ledsen vill jag lägga bakom mig..inget jag vill dra fram i dagen ...nej jag vill se framåt se det possitiva i tillvaron....som jag sa till dig så läser jag bara bloggar so jag blir glad över kramiz:)

2008-07-11 @ 19:09:36
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0