src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dålig uppdatering

Jag har varit dålig på att skriva, jag vet, men igår var jag ledig från jobbet och jag kände inte alls för att sitta framför datorn när det är så fint väder ute. Har jobbat kväll idag och jag är lite smått slut i huvudet just nu så något längre inlägg blir det inte.

I morgon åker mamma och Pelle till stugan och jag blir troligtvis ensam hemma hela helgen om inte Marina och Björn bestämmer sig för att vara här. Det gör inget fall jag är ensam häller för jag kan ju alltid gå ner till Tessa och snacka lite:) Jobbar mellan 7-15 i morgon och jag tänkte åka ner till hamnen och hälsa på min syster när hon jobbar innan jag åker hemmåt, men vi får se vad som händer och fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0