src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Blogg torka

Ja jag vet att jag inte har skrivit på länge men det finns anledning till det och det är för jag har jobbat så mycket, och under de få timmarna jag är ledig har jag valt bort att tillbringa min tid vid datorn och bloggen. Men nu skriver jag i alla fall och jag hoppas att jag kan delge en del som hänt under veckan. Eller det hr inte hänt så speciellt mycket i veckan:s Men det kommer att hända, för i morgon så ska jag flytta in i den nya lägenheten, jag skrev för ett tag sedan att jag hade ett stort problem att hitta någon som kunde hjälpa mig med flytten, men min mamma är så underbar så hon böt tider på jobbet så hon kunde vara ledig och hjälpa mig:) Tack Mami!! Så Mor och jag ska tillbringa morgondagen i Skövde. På kvällen ska jag på lagträff på borgmästarholmen och leka och ha kul:)

I morgon är det den ända dagen jag är ledig denna vecka, så i övrigt kommer det inte hända mycket, men jag hoppas jag kan slänga in lite ord, då och då under veckan här på bloggen!


Kommentarer
Postat av: vivan

Ja,det var mycket snällt och duktigt av mamma att ställa upp!

Hoppas att du återgäldar det, med att hjälpa henne...

Tänk på att mamma inte har samma ork som en "frisk mamma"

All hennes energi går åt till att sköta hem och jobb...hon måste få egentid som bara är hennes...

kramiz:)

2008-07-31 @ 19:20:58
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0