src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

100 frågor

100 frågor.
TESTET BÖRJAR; 16.45

1. Namn - Sofia
2. Ålder? - 20
3. Vart bor du? - Skövde
4. Bor tillsammans med?- Mig själv och dammråttorna
5. Färg på ditt hus? - tegelrött
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? -  12 januari 1988
8. Klass? Lptå-07
9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten 2007
10. Något jobb? - Extra jobbar som vårdbiträde
11. När gick du upp i morse? - 05.50
12. När ska du sova? - I natt
13. Duschat idag? - Japp, nyss
14. Kramat någon idag? - Ja en arbetskamrat som skulle gå på semester
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - Pannkaka, smörgås
17. Dagens klädsel? - shorts och linne
18. Dagens smink? - Har inte orkat sminka mig
19. Dagens sötnos? - Min kisse Zirre
20. Dagens roligaste? - Att åka hem från jobbet

socialt;
21. Har du många vänner? - Har vänner som jag tycke om så jag är mer än nöjd
22. Hur många har du kysst? - ?
23. Vem kramade du senast? - Mamma
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ?
27. Har du pojk/flickvän? - Nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Oj jag har inte pratat i telefonen på flera dagar, men jag tror det var katta i förrgår
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Kappahl

favorit;
31. Film? - Ice Age
32. Låt? - Vet ej?
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Vatten
35. Färg? - Grön
37. Stad? - Skövde
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Tyckte om idrott i grundskolan
40. Människa? - Mamma

senaste;
41. Personen du tänkte på? - Pappa
42. Personen du kysste? - ?
43. Gången du spydde? - Baksmälla i höstas
44. Gången du grät? - I söndags
45. Pizzan du åt? - Hawaii i måndags
46. Gången du var i Göteborg? - I november 2007
47. Gången du var i Stockholm? - ! mars 2007
48. Gången du var full? - När det var fest hos Sara, men fråga mig inte när?
49. Gången du var hög? - Dumma saker jag inte håller på med

antingen eller;
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
54. Tvspel eller datorspel? -Inget av det
55. Singel eller upptagen? - Singel
56. Hångla eller ha sex? - ?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget av dem jag bloggar www.fiddelifia.blogg.se
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother
60. Blont eller svart hår? - blond
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

antal;
70. Personer du älskar? - Mina vänner och familj
71. Personer du hatar? - Som sviker
72. Gånger du varit full? - ?
74. Glassar du ätit på en dag? - 2 högst
75. Festivaler du varit på/ska på senare - inget bestämt
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inga
77. Gånger du varit hög? - aldrig
78. Personer du saknar just nu? - 5
79. Gånger ditt hjärta brustit? - vet inte

vem;
80. Vill du kyssa nu? - ?
81. Ska du träffa imorgon? - Nina
82. Sjöng du senast för? - Bilrutan:P
83. Hade du senast msn-konversation med? - ingen smsar mig:(
84. Spelade du tvspel med senast? - Spelar inte tvspel
86. Vill du kasta en sten huvudet på? - Det är väll dumt att göra så jag avstår
87. Förtjänar att dö? - Ingen
88. Är söt? - Många personer
89. Vill du sova jämsides med inatt? - Hoppas katten kan ta sig i kragen och komma till mig i alla fall

vad;
90. Gör dig glad? - Mycket
91. Gör dig ledsen? - Orättvisor
92. Vill du helst göra nu? - Få min lägenhet så jag kan göra i ordning den
93. Önskar du att du slapp göra? - ?
94. Vill du ha nu? - Fint och soligt väder med ingen blåst
95. Önska du dig i födelsedagspresent? - Oj det är långt dit så jag vet inte?
96. Längtar du till? - Thailand i december
97. Tycker du om dina betyg? - Javisst
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket
99. Är det bästa som hänt dig? - ?
100. Hur mycket är klockan? - 17.00


Kommentarer
Postat av: johanna

vad snygg blogg du har!!!

2008-07-17 @ 17:08:50
URL: http://johannalundin.blogg.se/
Postat av: johanna

lust att hjälpa mej om du orkar?:)

2008-07-17 @ 19:39:05
URL: http://johannalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0