src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad ska man äta?

Jag har bara käkat frulle idag och sen blev det kex till lunch, känns onödigt att göra en hel middag till sig själv. Vet inte vad jag ska laga till? Orkar inte häller för jag är så himla trött och jag vet inte vad det är med mig?

Om en timma är Andra avenyn, längtat hela veckan på mitt favoritprogram:) Annars vet jag inte vad tvn bjuder på i kväll? Jag kanske ska skippa den och läsa lite i stället? Jag har ett kompendium som ska va läst till fredag..  Har inte så mycket tid att läsa den annars för förhoppningsvis får jag en bok på posten i morgon som ska va läst tills onsdag grundligt och jag måste ha fixat fyra frågor till. Det fixar sig:)

Kanske ska ta mig ner till tvättstugan och se fall det finns någon tid i morgon som jag kan tvätta på! Då kan jag läsa under tiden:)

image469

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0