src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött...

Dettar på krafterna att fylla år, när alla varit här så går bara musten ur
en och man orkar ingenting. Massor av tårta och kakor har det blivit,
som är jätte onyttigt, men man ska ju unna sig när man fyller 20 år.
Lika bra man tar allt på en gång så man inte äter onyttigt gämt.

I morgon så ska jag hem till Saras föräldrar och hämta hennes nya
mobil..Då blir hon glad när jag kommer hem med den. Sen senare
på eftermiddagen kommer min gamle vän Tina Larsson! Ska bli 
trevligt att träffa tanta igen:) 

Sen på kvällen blir det bara till att försöka packa ner allt. Vet inte hur 
det ska gå till, men ja ska försöka få med allt i allafall. Som tur var blev
det mer kuvert än paket, men det blev ävemn en fruktkorg som jag ska
försöka få med mig!

På måndag morgon så ska jag med bussen till Hallsberg 06.50, och
försöka hinna med tåget som går 07.35, men min syster hävdar att
det kommer gå  i allfall. Bussen ska tydligen gå snabbt!  Om inte
annat får jag vänta på nästa som går två timmar efter. Men det får vi
hoppas att jag kommer att slippa.

Nej nu ska jag nog börja och tänka på refrängen, orkar knappt hålla
uppe ögonen. men sammanfattningsvis kan jag i allafall säga att min
födelsedag har varit helt toppen, och jag säger ett stort tack för alla
prisenter!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0