src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag 31 Januari

Tiden går fort och det är redan sista januari, Vad har hunnit hända denna månad?

-Börjat skolan igen
-Jag, Terra och Annie har fyllt 20 år
-Sebbe har fyllt 8
-Läst världens tråkigaste och trögaste bok
-Jag, Sara och Annelie avsluta vår A-uppsats
- Fått en ny basgrupp i skolan
-mm...

Vad händer idag då? Jo jag ska träffa min och Saras basgrupp på gräddhyllan i Comershuset där vi ska ha vårt seminarium om den där förbaskade boken. Men inget fika blir det för min del, ändast en kopp te får det bli. Annars idag vet jag inte vad jag ska göra? Kanske fortsätta och plocka här hemma...ser ut som bara den och det ligger saker överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0