src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Saknar

Personer jag saknar:

Mamma: Jag vill bara krama om dig och ha dig nära. Finns ingen bättre person att prata med än dig:)

Zirre och Wilma(Mina katter): Vill gosa med er!

Pappa: Du är alltid hos mig fast ändå så långt borta. Saknaden av dig är så stor...

Lina Jonsson: Vi hade så roligt i helgen! Så roligt har jag inte haft på länge och det är din förtjänst:) Längtar tills fredag då vi får träffas igen.

Mia Kaan: Var ett tag sen vi sågs nu, men du är inte mer än ett snack på msn borta:)

Carro: Man kan prata om allt med dig mellan himel och jord. Saknar dig och Noel! Ska bli skönt att träffa er på fredag!

Sandra Nilsson: Vi måste träffas snart igen:) Du måste bara komma hit:)

Katta: Du är inte längre bort än ett telefonsamtal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0