src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny kurs

Idag var det dags och palla sig i väg till skolan igen, det var dags för en ny
kurs på schemat:) Kulturturmöte- Kulturkonflikt heter den så fint! bara rubriken
lockar tycker jag. Men vilket fall så tyckte jag att introduktionen var bra! Astrid
är ju lite cool! Kommer nog vara roliga föreläsningar hon kommer bjuda på:)

Man fick mycket att tänka på med nu, man ska möta sin nya basgrupp och
jag hamnade i basgrupp 6. Har inte träffat alla nya kamrater i gruppen än men
det blir säkert bra. Man kan ju kanske få lite nya åsikter. Men jag måste medge
att jag redan saknar min gamla basgrupp 4 den var helt toppen med vissa
undantag... Hitta en vän som jag förhoppningsvis kommer hålla kontakten och
hitta på roliga saker med även fast vi inte kommer vara i samma basgrupp
nämligen Annelie:) Det är en härlig person det!

På fredeag ska vi börja en ny kur till nämligen Lärande och undervisning!.
Nu börjar det likna någonting i stil med det jag är intresserad av tycker jag.
Blev faktist glad när jag fick se vilka som skulle vara kursansvariga för den,
för vår handledare som vi hade nu i Värdegrund och ideologi var med, nämigen
Susannna!  Man kan inte ha en bättre lärare än henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0