src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag 28 Januari

God morgon! Snö utanför min mors alla fönster och det är skapligt kallt både ute och inne, fryser faktist lite granna. Natten har bjudit på god sömn, så jag är väl utvilad och laddad inför onsdagens seminarium eftersom jag blev klar med alla frågor igår:) Idag ska jag bara sitta lite med portfolion tänkte jag men mer tänker jag inte anstränga mig:), eller jo, jag ska läsa lite i en annan bok, men jag tänkte bara skumma igenom den. Men den är inte lika illa som den jag nyss läst ut.

Idag ska jag bara vara med min mor och umgås med henne! Var ett tag sen vi var ensamma och hittade på något. Syrran är i skolan så henne kommer man ju inte se röken av förens vid fyra snåret. Ha ha hon är så himla rolig, båda jag och mamma hörde fel igår vi tyckte hon fråga "hur mycket olika origano det finns i burken" men vad hon igenligen fråga var hur många olika slags organ finns det i buken. Ha ha prata tydligt så man hör:) Känns skönt att se att hon tycker endel lektioner i skolan är kul i allfall!

image487

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0