src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Klockan tickar

Har nyss varit hos sara och ätit mat. Mätt och belåten faktist...men nu är jag hemma igen och jag bara kollar på allt som igentligen behöver göras. Men förkylningen har slagit till ordentligt under dagen och nu orkar jag inte göra så mycket mer än att vila. Ska försöka ta tag i endel saker i allafall som att få bort väskor och påsar som står överallt.

Jag är även en aning deppig idag för jag har konstaterat att det är knappt någon som kan komma den 18:e när jag och Sandra skulle ha fest. Ingen kan tydligen komma till mig, så sandra får ha kalas själv tror jag. Känns inge roligt men så är läget i allfall...

Kommentarer
Postat av: moster

Prova och byt till ett annat datum!/ vivan

2008-01-06 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0