src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Han är hos mig

Min faster har varit hos ett medium och fått kontakt med min pappa!

Mediumet hade sagt att att det var någon som fyllde år eller har fyllt år(jag), att personen var en man och att han hade väldigt kort hår, han gillade sport och hade mycket humor. Han gillade inte att ha finkläder och att han ångrar allt och att han inte sa att han mådde dåligt till oss. En av oss har tagit hans bortgång ganska hårt (Jag) att han var glad att mamma har börjat ett nytt liv med den annan. Han vakar även över sina barn!


Sylvia hade inte sagt något under hela tiden hon var där, mediumet viste inte vad hon hätte änns.

Jag tror på detta vad än andra säger, jag har varit med om andra mystiska saker förut.

Jag känner i allfall en lättnad jag vet att han vakar över mig:)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Häftigt!

2008-01-30 @ 20:10:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0