src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Morgon!

Vaknade nyss av att min mobil ringde, höll på och dö av skräck!
Det var bara Sara, hon trodde jag hade ringt henne men så var
det inte. Ja ja... Nu är jag uppe i allfall. Ska snart dra på mig
mjukisbyxorna och gå ner till tvättstugan, har lite och tvätta.

Annars idag så står städning först på tur! Måste fixa fint i
lägenheten när man får besök i morgon. Senare ska vi väll
åka och inhandla det sista inför morgondagen kan jag tro.

Jag måste verkligen köpa ett nytt duschdraperi!!!!! Mitt som
jag har nu räcker inte hela vägen om, så jag får torka som
bara den utanför när jag duschat. Det är bara så dyrt:(
Får kolla fall det finns billigare någon annanstans.

Nej nu ska jag börja städa:( Måste göras och jag får väll
börja med att sortera tidningshögen!!

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

det finns fatiskt billiga på ÖB.. om du inte är superkräsen då =)

2008-01-17 @ 11:20:06
URL: http://nyckels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0