src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Gårdagens bravader på Kurorten

Igår var det partaj här på Kurorten:) Kalas för mig och Sandra som fyllt år! Folket kom mellan 17.15 och 18.30, sen var det full rulle. Vi begav oss upp till Sara där vi höll till och där drack vi bål och dylikt, det bjöds även på snittar och snacks! Jag fick även några packet! Av lina fick jag en jätte stor spargris (Hon vet vad som fattas i studentlivet), Jätte fina ljusstakar av Katta och örhängen och muggar av Sandy! Så det var kanon..

Vi höll igång länge  och vid 10 snåret drog vi oss till Bogrens och röjde! Dansa hela natten och i allfall jag hade det så kul! Lina och jag var kungar på dansgolvet alltså! Men vart de andra tog vägen vet jag inte? Hitta dem då och då men kom bort från dom lika snabbt! Men tillslut hitta vi dem och vi kunde gå ut därifrån tillsammans, men när de andra gick hem så stanna jag Lina och Sandy kvar och hängde lite utanför, fick inget napp i allfall men Sandy var trevlig ändå och hälsa alla poliser en trevlig kväll ha ha

Bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: moster

Kanon att det blev en lyckad kväll för er/kram moster

2008-01-19 @ 12:28:52
Postat av: Sandy

tack för tervligt kväll :D

2008-01-19 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0