src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag

Uppe med tuppen om inte tidigare idag:) Somna tidigare än jag brukar så det kanske var därför? Nu är jag så gott som klar för att ta mig till skolan, men jag måste äta frukost först. Sen om det finns tid över så ska jag packa det sista inför hemresan i eftermiddag. Känner mig lite småstressad i dag känner jag och det är ju inte bra. SKa åka 13.30 och så kommer jag till hallsberg vid 14.25 och bussen går 14.35 till askersund, där jag ska vänta på mamma tills hon slutar kl 16.00, men jag ska uträtta lite ärenden under tiden.

Skolan bjuder på föreläsning med Gerd idag, sen efter ska jag förhoppningsvis träffa hela basgruppen då vi ska ha seminarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0