src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Flytta??

Sitter och funderar på om man inte ska ta och flytta till en valig lägenhet i stället för en studentlägenhet? Suttit och räknat på hur mycket pengar jag kommer att spara om jag bor i en vanlig lägenhet som hyran är under 3000kr i månaden. Jag kommer inte änns upp i den summan jag betalar nu om man lägger till bredbandsavgift, telefonräkning och el. Vet inte vad jag ska göra men som det känns nu så måste jag nog tänka på att flytta.

Jag trivs bra i lägenheten jag har nu men det finns ju nackdelar med. Som att jag bor på nedrebotten och alla kollar in när de går förbi....Hyra är för hög oh det är ganska litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0