src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Uppstigning

Hej hopp!

Har nyss stigit upp ur min söta sömn! Dags att göra sig i ordning för att palla sig i väg till skolan. Två föreläsningar idag med. Gårdagens föreläsningar var faktiskt ganska givande och intressanta, en av dem fick tankeverkstaden att sättas igång ordentligt! Jag hoppas att dagens föreläsningar blir lika bra som igår. Då går tiden mycket snabbare också! Jag går i skolan mellan 10.15-16.00. Sen är det bara att springa hem och börja städa och packa, måste dra en sväng på stan med och ta ut pengar. Sen ska jag och Annelie och hämta mer påsar i skulltorp!

Måste fixa det mesta idag för i morgon hinner jag ingenting nästan för jag ska hem med tåget 17.35 och jag slutar 15.00.

image509

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0