src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdage= Skövde

Idag ska jag och sara en liten sväng till skövde och hämta posten
och annat. Måste även hämta böcker som jag inte fick med i fredags.
Annars dag så ska jag fortsätta och plugga endel tänkte jag. Kanske
måste börja med att planera en samling med barnen på förskolan, för
det var en lärare som skicka ett mail ill mig och sa att hon kommer till
mig på Vfun den 11/3. Måste hålla i en lektion då när de kommer. Ska
jag vara ärlig så blev jag jätte nervös nu....

Igår så plugade jag hela förmiddagen, sen var jag och Tessa på en
promenad med Bamse (Hennes hund)! och när Krille kom hem så
åkte vi till Marieberg och köpte alla hjärtansdag prisenter och annat.
Eller så här var det, jag och Tessa gjorde det medans Krille och
Andreaslekte på Micro! he he

Nej nu ska jag göra mig i ordning och fixa shaken, sen ska jag åka till
Askersund så hämtar Sara upp mig där:)

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: moster

välkommen tillbaka till närke!!/vivan

2008-02-12 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0