src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag= Vfu

Ännu en dag på min vfu har gått och jag är dyngtrött, det tar på krafterna att ta hand om dom små liven:) Har haft samtal men min handledare idag, och det gick jätte bra. Vi gick igenom mina uppgifter och planera lite inteför en uppgift som jag ska göra när min lärare kommer. Fick även reda på att en av dem jag jobbar med ska göra ett arbete om mig, he he kul? Det kan ju bli intresant, hon går en kurs och utbildar sig till handledare för högskole elever så jag passar väll bra:)

När jag kom hem idag så begv jag mig ut för att springa, gick bra till en början men så längre jag kom så mer ont i bröstet fick jag, så jag fick ge upp och gå runt i stället. Kanske håller på och bli förkyld igen, barnen snorar så nu så det är väll ett under om jag skulle klara mig.

Har nyss skickat min uppgift till skolan, den har legat klar sedan i lördags men inte fått i väg den bara...ja ja huvudsaken är ju att den kommer in i tid! Var ju en dag tidigare i allfall! En sak ur världen, och livet blir lättare:) Nu får jag ta och sätta igång med portfolion igen, måste verkligen ta tag i den. Ska plugga hela helgen tänkte jag! Har inte direkt något annat för mig.


Ska tvätta mellan 7-22, kanske ska ta och duscha innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0