src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag= Hallsberg

Godmorgon allihoppa! Sovit gott? Det har jag i allfall, tills kl 6.00 i morse då mamma drog upp mig ur sängen eftersom jag skulle köra henne till jobbet. Ska ha bilen idag för jag ska till opel så de får kolla igenom den, i samma vända ska jagköra lilla syrran till skolan för hon börjar halv tolv. Annarsidag så ska jag plugga och leta fakta till bilddagboken, eller forskning som jag inte tror finns. Varför ska det vara så komplicerat allt som ska göras? Någngång kan man väll få skriva något utan literatur och forskning? Man kan få tänka mer själv.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och dricka massor utav vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0