src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag=PLUGG

Måndag igen, det är värst vad helgerna går fort. Har bara tagit det lugnt i helgen förutom igår då jag tränade fotboll, vilket känns i kroppen idag. Men det är ju skönt att man kan känna att man gjort någonting bra! Ja nu är det Måndag och Sofia har en sak som står högst upp på schemat och det är att plugga, ska köra på som tusan idag och komma så långt som möjligt. Men saken är den att det är inte så lätta saker jag har att göra med. Men jag får göra mitt bästa.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sen blir det fram med min bärbara och skriva för fulla muggar!!

Ha en bra dag! Kanske uppdaterar hur det går i mina pauser!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0