src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hemma för kvällen

Nu har jag varit ute och ränt hela dagen så nu tänker jag va hemma och ha det gött framför tvn! Först åkt skridskor, sen hem och åt, efter det begav jag mig hem till Annelie och hjälpte henne lite med ett arbete (tacksam i allfall) och hon kom en bra bit på väg:) Själv är jag klar och Annelie tyckte mitt dög så jag får väll hoppas att det gör de:)

Ska snart värma på lite mat från gårdagen, känns onödigt att göra ny när man har mat kvar, man får snåla lite:) Måste bara säga att jag är ovanligt glad idag! Gått ner i vikt och umgåts med underbara personer!

I morgon är det dags för Vfu igen och jag ska få träffa de små söta barnen igen, och underbara kollegor! Längtar samtidigt som inte eftersom det är en hel del man ska göra i skolvägar där och man måste sätta igång med det redan första veckan. Tycker lärarprogrammet är en underbar utbildning där man får möjlighet att se barns utveckling och man utvecklas mycket som människa själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0