src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dagen

Dagen börja med att jag tog fram datorn och börja skriva mer på mitt arbete kom en bit men sen orka jag inte mer. Sen drog jag till Tessa och där fastna jag till kl 16.00 och sen gick jag hem och lagade mat och gjorde mer på uppgiften, den är fortfarande inte klar men jag har gjort två sidor i allfall...hitta litteratur men ingen forskning, vet inte riktigt hur jag ska göra? Får försöka mer i morgon. Ska sitta hela kvällen då tänkte jag, ska inte göra så mycket mer än de och packa. Ska va med Tessa på dagen och ta en promenad. Men ja i allfall sen när jag hade pluggat så stack jag ner till Tessa igen och kolla på Sjukhuset och du bilr vad du äter. Sen spela vi Yatsy och det är ju så kul! Man kan ju inte sluta! Ja och nu sitter jag här och ska snart krypa ner i sängen.

Fick ett trevligt samtal av Annelie idag med:) Skönt att få prata av sig lite!

Tror jag ska åka hem på lördag, känns som jag behöver vara helt för mig själv ett tag. Mamma vill att jag ska stanna tills söndag men det blir nog bäst att jag åker på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0