src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

burrr......

Sitter här i min lilla etta i skövde och fryser, mina filter bakom elementen blåser det kall luft från så det tar över värmen från elementet. Har pratat med vaktmästarna men det ända dom sa var att jag skulle ha full värme på elementen. Det kan jag tala om att jag har men det hjälper ju inte. Blåser så mycket i från dem så man ser hur gardinerna rör sig. Att gå barfota här hemma är bara och glöma för då blir man blå om tårna. Ja ja man ska ju inte klaga, tänk alla människor som inte har ett hem och vara i. Men betalar man en sådan hyra som jag gör bör man ha en varm lägenhet i allfall...

Denna dag har gått väldigt fort, vakna, packa, åkte hem, fram och tillbaka på stan två gånger, strykit tvätt, packat upp väskorna, laga mat, melodifestivalen och nu sitter jag här och fryser.

Längtar tills i morgon, ska bli så roligt att åka grillor, jag kommer vara som bambi i jämfört med Annelie som hållt på med konståkning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0