src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

2 Februari 2008

Idag är jag uppe med tuppen igen, har precis lagt in en tvätt i spontantvättstugan som tar 45 minuter. När jag kollar ut genom fönstret kan jag konstatera att det har snöat i natt igen, speciellt när man kollar upp mot skövdes skidbackesom ligger vit och fin:) Det är skönt att få lite vinterkänsla nu i februar!

Gissa vad sofia ska göra idag? Som jag har sagt att jag ska göra hela veckan? Jo jag ska städa, och nu skojar jag inte jag ska verkligen städa. först och främst ska jag ta tag i diskberget, det sista diskberget på länge kan jag lova! Efter det ska jag damma i fönstren för det är ett lager med dam där och inte tala om tvbänken:/ Detta kommer jag hålla på med nu på förmiddagen! Sen ska jag upp och göra Sara sällskap vid lunch, får väll ta med mitt upp! Jag lämnar ju inte henne helt ur sticket!

image497image498
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0