src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vakna upp på nytt

I morse så sov jag till klockan 7.30, saken är den att jag skulle träffa min basgrupp 8.15 så det blev snabba puckar, men efter gårdagen behövde jag sova. Men när jag vaknade idag kände jag mig som ny, jag hade orken och kraften till att ta mig till skolan och prestera en massa tillsammans med min underbara basgrupp:) Den är verkligen toppen bra och vi har så himla roligt tillsammans. Idag har vi kommit jätte långt och alla har jobbat så himla bra! I morgon så ska vi äta tårta är det bestämt:) Vi ska ha som en liten miniavslutning för denna termin. Ska bli riktigt trevligt och mysigt!

Ja ha och vad ska Sofia göra resten av denna dag då? Jo hon ska plugga och sätta ihop en presentation av hennes uppgifttills seminariumet i morgon. Sen ska jag bara kolla på film och mysa lite och ta hand om mig själv. Resten av allt plugg tar jag tag i på torsdag och fredag.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0