src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Thailand, nu kommer jag!

Kl 12.40 kommer min kusin och hämtar mig, hon kör mig till Hallsberg där tåget går till Göteborg. Sedan när jag kommer till göteborg, blir det buss ut till Sandra i Bohus. Kl 19.00 åker vi ut till Landvetter för att sedan kl 22.50 lyfta med planet mot Thailand! Blir en åkande dag för min del idag, men vad gör man inte för att få lite semester!

Ja jag kan väll inte göra annat än att önska alla en god fortsättning på julen och gott nytt år! Kommer hem den 10 Januari, men jag ska försöka att någongång få tag på en dator och skriva ett inlägg så ni vet att jag lever och mår bra! (order från min mor).

Hej då sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0