src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag 7 December

Andra Advent  iiII

Tiden går så sjukt fort just nu, och det skrämmer mig samtidigt som jag tycker det är bra att jag inte behöver vänta så länge till att bege mig till varmare breddgrader.

Skolan är jätte jobbig just nu, och det gör det inte bättre av att vi har VFU mitt i allt, så känner nästan alla i vår klass nu. Vi skulle vilja haft de dagarna till att plugga för det är inte direkt så att man orkar det när vi kommer hem om dagarna. Jag måste verkligen ta tag i allt nu för jag ligger så mycket efter nu, jag vill bli klar med allt innan jag åker, så jag slipper tänka på det när jag har semester. På fredag är vi shemafria och då ska jag passa på att gå till biblioteket i skolan och sätta mig där, för man får dubbelt så mycket gjort där än vad jag får här hemma.

Idag är det 18 dagar kvar tills Sandra och jag åker till Koh Samui i Thailand:) Som sagt tiden går sjukt fort. det var inte längesedan jag räknade att det var 60 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Trevlig andra advent Sofia! Hoppas att du får en bra dag. Kanske kommer förbi och hämtar mina grejer :-)



2008-12-07 @ 10:19:31
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0