src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag= Härligt= NOT

Jag tycker verkligen inte om måndagar, man är ju så himla trött. Det är mycket måla och pyssel på VFUn nu så det tar ju på krafterna. I morgon är det min tur att hålla i trollspöt och hoppas att alla barn gör som jag säger:P Ska ha en bildlektion med dem där de ska få rita sin önskejul och de får använta vilken slags färg de vill samt glitter. Hehe släppa lös ungarna med glitter kan ju sluta hur som hällst. Ne det ska faktist bli riktigt roligt!

Jag tror att jag stressar för mycket, för jag har flera gånger under helgen och idag fått hugg i bröstet:( Kan inte va annat än stress:/

Vill va den glada Fia igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0