src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag


Snön är borta? Igår var snön kvar och det snöade till och med:/ I morse när jag gick ut på stan för att ta ut pengar så såg det så tråkigt och grått ut ute:( Man blir ju ett snäpp deprimerad. Anledningen till att jag tog ut pengar kl 9.00 på morgonen var för att jag vid 10.30 tiden skulle ta tåget till Falköping och sedan bege mig vidare till Gudhem, tär vi hade Tupperware julträff, för alla oss konsulenter. Det var riktigt trevligt och det var julklappsbyte och allt.  Jag fick ett fint armband:)

Detta armband fanns i mitt paket:)

vad har jag annars gjort idag då? Inte ett skit om jag ska uttrycka mig så. jag vet ju att det finns att göra men orken finns inte. Kollat på handboll nyss och sverige speade oavgjort mot Ryssland som är regerande världsmästare. Inte illa pinkat:)

Nej nu ska jag se på finalen på Sjärnor på is. (För övrigt dåligt program)

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0