src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Längtan

Sitter nu hemma hos min familj i Askersund, känns skönt att kunna tillbringa några dagar här och att vi ska fira jul tillsammans. Mamma har verkligen gjort jätte julfint här hemma. Vet ni vad de första jag fick göra när jag ko hem hit? Jag fick göra någonting som jag verkligen inte tycker om men har gjort i alla år i alla fall för min mamma tycker om det. Sätta nejlikor i en j*'la apelsin. Jaja man kan ju inte bryta mot den kära traditionen.

Jag längtar något så fruktansvärt mycket tills vi åker på juldagen, jag säger som Sandra, man kan liksom inte fokusera på något annat. Tankarna finns på resemålet hela tiden. Jag är glad om jag har mycket saker att göra för så går tiden fortare. I morgon ska jag och Mamma åka till Marieberg och handla de sista julklapparna till ungarna i släkten. Då går lite mer tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0