src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Julklappar

Jag har under hela året sagt att julen 2008 vill inte jag ha några paket. Anledningen till detta är för att jag har inte plats med så mycket saker hemma och jag har nog med saker att försöka få undan redan. En annan orsak är för jag verkligen inte behöver någonting och om jag skulle komma på det i efterhand så fyller jag ju år tre veckor efter jul. Jag har sagt att jag hällre vill ha ett kuvert med en liten summa i fall någon vill ge mig något, då kan jag använda dem hur jag vill och pengar tar inte plats.  Nu låter det som jag är portskämd, men det tycker inte jag. Jag har bara en annan lösning på saker och ting. Just denna jul skulle jag behöva pengar eftersom jag åker utomlands dagen efter julafton, pengar skulle vara den bästa julklappen jag kan få. Men idag insåg jag att min familj har köpt julklappar till mig:/ Okej vist blir jag glad att de tänker på mig, men som sagt jag skulle bli gladare att få ett kuvert. Jag har helt enkelt växt ifrån julklapparna, det är roligare att ge bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0