src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Duktig

Känner mig faktist en aning duktig just nu:) jag har storstädat och det börjar se någorlunda normalt ut här hemma. Lite mer ordning är det vilket fall. Jag har även pluggat och nu är jag uppe i 3 A4n och det fattas en sida på denna del. Kanske ska ta och börja med det med? Sen är det två sidor till jag ska skriva som är andra delen på denna (tråkiga) uppgift. Ska även skriva 2 A4n till i en anna uppgift. Får köra maraton nu denna vecka, så kanske jag kan få slappna av lite sista veckan i skolan (så kommer det ju inte bli men man kan le önska).

I morgon är det dags för VFU igen, sen efter det ska jag till banken och fixa lite saker. För hoppningsvis orkar jag sitta ner och skriva några rader när jag kommer hem, måste planera lite inför lektionen jag ska ha på tisdag med, är nästan klar med den men jag måste finslipa lite.

Min vecka ser ut så här:

Måndag: VFU, till banken, Plugga
Tisdag: VFU och ska ha en lektion med ungarna, Skriva hur lektionen gick
Onsdag: VFU, baka Pepparkakor med Sofia och Nina
Torsdag: Skola, FUM- Möte
Fredag: Sitta i biblioteket och plugga


Kommentarer
Postat av: vivan

hej!

Du har en utmaning att hämta på min blogg!

Kramilikram!

2008-12-08 @ 14:06:30
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0