src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dagen före dopparedagen

Julklapparna är klara, räkningarna är betalda, packningen är klar, granen är pyntad och nu är det bara all mat som ska göras. Lukten kommer spridas i lägenheten idag. Pelle ska göra jansson och mamma ska göra i ordning skinkan. Jag vet inte riktigt vad jag ska hjälpa till med? Kanske ska ta fram dammsugarn och städa lite, måste fördriva tiden. Ju mer saker jag har och göra så mindre tänker jag på resan.

För första gången har jag kunnat koppla bort julafton helt, den dagen finns inte riktigt kvar i mitt huvud, när ungarna på min VFU frågade hur många dagar det var kvar till julafton så sa jag alltid att det var en dag mer än vad det egentligen var. Min nedräning är inte till julafton, min nedräkning är tills jag åker till Thailand. Det är ju tur att det inte är bara jag som tänker så, Sandra har visat tendenser till det med. Tror faktist hon också har resfeber. Nu har jag ingenting kvar att fixa införresan mer än att växla in pengar när jag är på flygplatsen.

Nu måste jag gå från datorn för min syster är på krigsstigen och jag fick bara sitta är en ytterst kort stund, fråga mig inte varför, hon är inte äns här?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0