src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Nu...

...har jag bestämt mig för att den 19 Augusti ska jag åka hem till Skövde, eftersom att min sista arbetsdag är nästa söndag. Känner att jag behöver komma hem och ta hand om mig själv ett tag utan att ha massor utav andra personer jag måste ta hänsyn till. Kunna plocka i ordning i lägenheten varvat med att kolla på OS sändningarna. Precis som jag har gjort denna helg. Känner att jag inte alls kommer sakna jobbet, det har varit tuft nu i sommar. Jag tror faktist jag kommer passa bra som lärare i framtiden. Kunna vara ledig på helgerna och inte behöva oroa mig för att någon ska ringa mig och fråga fall jag kan jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0