src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Valborg!

Ja ha då var det valborgsmässoafton idag då:) Det är lite myssigt just denna dag med alla brasor och allt! Dagen börjar med i alla fall att jag ska till skolan en sväng nu på morgonen och träffa Wictoria, vi ska sitta lite med projektet och annat. Ska försöka vara flitig idag, med lite annat också. Kanske måste jobba mig igenom artiklarna med. Eftermiddagen ska jag tillbringa hemma och röja upp lite här tror jag, det är skönt om det ser snyggt ut när jag kommer hem på söndag. Klockan 18.00 ska jag vara på musikskolan och träffa de andra körmedlemmarna för att repa införkvällens framförande i Skulltorp. Senare bär det av dit och då ska vi sjunga vid brasan inför alla människor:)

I morgon så åker jag hem till Närke och tillbringar min helg med min familj. Ska träffa Lina i morgon då vi förhoppningsvis ska träffa Carro med men innan så ska vi till Skyllbergsvallen och kolla på fotboll då mitt lag spelar! På fredag ska jag kanske träffa Annie, Tina och Fia och ha myskväll. På lördag blir det att plugga, och på söndag ska jag kolla på match igen och sedan åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0