src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött, tröttare, tröttast

Så här trött som jag är nu har jag inte varit på länge, jag är så trött att allt jag gör blir fel och då är det riktigt illa. Kollade nyss på "inför eurovision song contest", fattar inte hur vissa länder kan skicka in så fruktansvärt dåliga låtar? Men Norge kan bli en het konkurent åt Charlotte Perelli. Om 25 minuter börjar mitt favorit program "Andra avenyn" det finns inget annat program som jag längtar så mycket till varje dag, när det är tisdag och sett klart avsnittet så lider jag när jag vet att jag får vänta ändå tills söndag för att se fortsättningen. Sen är det parlamentet idag med och det får jag absolut inte missa:) Ne nu ska jag ta tag i det jag inte gjort, nämligen att packa upp min väska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0