src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag!

He he var tvungen att ställa mig på vågen idag! och jag har gått ner 13,6 kg hihi jag blir lika lycklig varje gång!

Idag ska jag iväg till skolan igen, är schemafri men jag ska träffa en grupp jag var med i och komplitera en uppgift med dem. Gör inget direkt men skulle ha varit skönt att stanna hemma bara. Kommer hem vid 10.00 igen för de andra ska ha lektion. Annars idag är det bara att öva inför morgondagens redovisning, sen ska jag försöka tvätta en tvätt och diska lite granna, resten blir till helgen.
 
Mamma skulle kommit hit i helgen men, hon kunde inte för min syster vägra va hemma vid husvisningen:(Skulle vara trevligt med besök. Någon annan av mina nära och kära som känner för att de inte har något att göra, är hjärtligt välkommna till mig:)

Nej nu ska jag fixa i ordning mig!

Kommentarer
Postat av: Marina

jag vill inte vara bunden till något som någon annan bokat in .Har man
bestämt en sak får
man faktisk vara med när det är också!!
Vill ha fritid jag med.

2008-04-03 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0