src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag kväll

Sitter här och kollar ut genom mitt fönster och ser den vackra solnedgången, solen har värmt hela dagen och det känns nästan som sommar. Vill att det ska bli sommar nu få slippa skolan och andra alla bekymmer som finns runt omkring. Krafterna börjar ta slut, och det som behövs är att man börjar på ny kul och glöma alla problem. I höst ska jag börja om på den kulan i allfall, då har man fått samla sina krafter över sommaren, och vi får äntligen börja med vår inriktning på tidigare åldrar:) 

Efter skolan idag begav jag mig ut på en timmas promenad och i sluttampen av promenaden lada jag hemma hos Annelie och vi tog tag i lite saker som behövdes göra tills i morgon till seminariumena, det gick bra! Annars i morgon så ska jag försöka hitta en engelsk vetenskaplig artikel till en uppgift, min kära kusin Ingela sa att hon kunde hjälpa mig när jag kommer hem i helgen! Sen ska jag ta en promenad när jag kommer hem i morgon och så ska jag ta tag i all disk.

Resten av veckan ser ut på detta vis:
Tor: Projekt hela dagen mellan 8.15-18.00 och sen är det kör mellan 18.00-19.30
Fre: Åka hem till Å-berg, kanske Ingela kan hjälpa mig med engelskan då?
Lör: Till Katta i Pålsboda och gå på marken!
Sön: Åka hem till Skövde igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0