src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag den 22/4-08

Underbara morgon med underbara sol:) Men min morgon har inte varit så glamorös, jag hittar ingenting. Ska läsa två kompendium tills i morgon men jag hittar dem inte:( Det var ett bra tag sen jag köpte dem men vi har inte direkt haft användning för dem förens nu. Lite panik har jag, och hur ska jag få tag på nya? Kan ju inte direkt låna andras för de behöver sina själva. Känns som denna dag kommer bli jobbig, blir så himla irreterad när en dag börjar så här. Trött ät jag med. I övrigt känns livet bara så surt nu, känns som allt man gör är fel. Känner mig ganska ensam, känns som att det inte finns någon som vill umgås med mig? Orka bry sig egentligen men det känns som jag är i behov av vänner just nu:( Vart är den där personen som man kunde prata med egentligen? Får hålla in med så himla mycket som behöver komma ut.

I dag ska jag till skolan vid 8.15 och sen är det fullt ös fram till klockan 15.00. Känns som att det inte är rätt dag för mig att sitta i skolan, men jag får palla mig dit ändå. Kanske ska trycka ner mig i ett hörn och sitta där själv med mitt papper och penna, då behöver ingen se eller höra mig. ORKA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 09:23:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0