src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag 29/4-08

God morgon!

Nyss vaknat och ögonlocken är som tegelstenar, lik som förra natten har jag haft svårt att sova, vet inte varför? Jag är ju trött men sömnen vill inte infinna sig. Skulle ha behövt sova ordentligt inatt för att klara av dagen, ska sitta i skolan mellan 8.15-18.00. Ja ja jag får göra det bästa av situationen, och försöka att inte jäspa konstant som jag gör nu, det känns som det är kväll och snart dags att lägga sig:/

Jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska sätta på mig? Har kläder och välja på men varför ska det vara så himla svårt? Knske är jag som är petig. Ne men något ska jag hitta att ta på mig i allfall. Nej nu ska jag göra mig i ordning och käka frulle!
¨
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0