src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tårar

Det rinner tårar från mina kinder jag klarade mig in i sista sekund, det brast när jag satte mig på sadeln och cyklade där ifrån. Känns alltid lika jobbigt att lämna personer som man lärt och känna så bra, men jag kan trösta mig med att dessa barn finns på samma ort och vi kanske träffas i allfall. Jag hittade verkligen ett toppen arbetslag och det talade jag om för dem när jag gav dem deras paket idag. Synd bara att A-C hade hunnit gå hem:( Den person jag kommer ha mest kontakt med i framtiden är i allfall M, så härlig människa alltså:) Hon frågade fall jag kunde tänka mig att sitta barnvakt åt L i bland och självklart ställer man upp!

Det har varit riktigt varmt ute idag, och barnen har fått ha fleaströja på sig och kepsar:) Kändes så skönt att slippa att ta på dem så mycket. Själv har man gått runt i munktröja och jeans ute idag, mer kunde man inte ta på sig eftersom man svettades något så kopiöst. Det är fortfarande soligt ute och jag underar på att åka upp till någon terasbalkong och sätta mig där och läsa lite? Eller så kanske det får bli någon annan dag för jag måste laga mat och sen ska jag och Nina till Willys och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0